sobota, 5 lutego 2011

Ciasta i desery

3bit
Amerykanki (amoniaczki) 
Babeczki czekoladowe z twarogiem i malinami
Babeczki z kremem i owocami
Babka czekoladowo - pomarańczowa z polewą czekoladową 
Babka drożdżowa
Babka gotowana
Babka karmelowa z adwokatem
Babka kawowa
Babka piaskowa marmurkowa
Babka piwna z cytrynową nutą
Babka z białek
Babka żółtkowa 
Bajaderki 
Bezowe gniazdka z kremem i truskawkami 
Bezy
Bezy z erytrolem
Biszkopt z kremem i truskawkami
Brioszki waniliowe
Biszkopt 
Biszkopt z bitą śmietaną, truskawkami i galaretką  
Brownie
Brzoskwiniowa pasja
Budyń waniliowy z sosem wiśniowym i cynamonem. 
Bułeczki - drożdżóweczki z budyniem  
Bułeczki orkiszowe z twarogiem i jagodami (na erytrolu)
Cappuccino 
Churros 
Ciasteczka owsiane ze słonecznikiem 
Ciasteczka serowe z marmoladą
Ciasteczka ze smarties
Ciasteczka z maszynki/wyciskane 
Ciasto cytrynowe
Ciasto czekoladowo - serowe z wiśniami, borówkami i białą czekoladą
Ciasto herbaciane (gruzińskie)
Ciasto jabłkowo - cynamonowe
Ciasto jogurtowe ze śliwkami i kruszonką 
Ciasto kokosowo - brzoskwiniowe
Ciasto migdałowe

Ciasto marchewkowe z orzechami i cynamonem
Ciasto na maślance z rabarbarem i kruszonką 
Ciasto serowe z masą budyniową i jabłkami 
Ciasto ucierane z borówkami i kruszonką 
Ciasto waniliowo - kakaowe z wiśniami 
Ciasto z czereśniami
Ciasto z jabłkami, rodzynkami, orzechami i żurawiną
Ciasto z gruszkami i malinami
Ciasto z musem truskawkowym i bitą śmietaną
Ciasto z waniliową pianką, malinami i borówkami 
Crumble jabłkowe z rodzynkami i żurawiną
Crumble leśne
Crumble truskawkowe
Crumble wiśniowe
Crumble z mango
Cynamonowy odrywaniec czyli chlebek cynamonowy odrywany
Cytrynowe ciasto jogurtowe
Deser biało - czerwony
Deser migdałowy z granatem
Deser z chia na napoju sojowym i skyrze

Drożdżowe bułeczki z jagodami i kruszonką
Drożdżowe bułeczki z porzeczkami i kruszonką
Drożdżówka z malinami i kruszonką
Drożdżówki z serem 
Drożdżówki z serem i borówkami
Drożdżówki z serem, czereśniami i kruszonką 

Drożdżówki z truskawkami, rabarbarem i kruszonką
Eton mess z jagodami (wersja lekka na jogurcie)
Eton mess z truskawkami
Faworki
Frittelle di Carnevale czyli pączki parzone nadziewane kremem 
Funnel cake
Galette czyli migdałowa krucha tarta z marcepanem i śliwkami
Gofry I
Gofry II
Gofry proteinowe (gofry fit)

Gniazdka ptysiowe zwane pączkami hiszpańskimi
Gruszki z kruszonką
Gumisiowe ciasto jagodowe bez pieczenia
Jabłecznik z bitą śmietaną
Jabłecznik z kruszonką 
Jagielnik (ciasto jaglane z truskawkami i galaretką)
Jagodzianki I
Jagodzianki II
Jagodzianki serowe 
Jagodzianki z kruszonką 
Kaiserschmarren czyli omlet cesarski
Kanelbullar

Karpatka 
Kaszka manna na gęsto 
Kokosowe mini omlety biszkoptowe z sosem truskawkowo – miętowym
Kopiec kreta 
Kora orzechowa
Krajanka śliwkowa - półkruche ciasto ze śliwkami i cynamonową kruszonką
Kruche babeczki z kremem cytrynowym i truskawkami
Kruche ciasteczka
Kruche ciasteczka mocno waniliowe
Kruszonka
Kurabiedes 
Lody bananowo - truskawkowe  
Lody czekoladowe 
Lody jagodowe na serku
Lody miętowe z czekoladą 
Lody truskawkowe (na mleku w proszku) 
Lody waniliowe (na mleku skondensowanym) 
Malinianki i jeżynianki
Mazurek czekoladowo - czekoladowy z bakaliami 
Miodownik z masą grysikową
Muffiny cappuccino
Muffiny czekoladowo - czekoladowe
Muffiny czekoladowe z groszkami czekoladowymi
Muffiny kokosowe z gruszkami
Muffiny orkiszowe z musli
Muffiny piernikowe
Muffiny pomarańczowe
Muffiny waniliowe
Muffiny z jagodami
Muffiny z czerwonymi porzeczkami
Muffiny z malinami
Muffiny z truskawkami
Murzynek malinowy
Murzynek serowy
Murzynek z dżemem
Murzynek z jabłkami, orzechami, rodzynkami i żurawiną
Mus truskawkowo - jogurtowy
Odrywany chlebek z ziołami i serem (wypiek wytrawny)
Oponki serowe
Orzechowiec
Owocowa rozkosz 
Owocowy deser dla leniwych
Pani Walewska (pychotka)

Pavlova
Pavlova w wersji mini, na erytrolu
Pianka truskawkowa
Pierniczki świąteczne
Piernik staropolski
Pączki
Pączki (mini) serowe
Pączki z piekarnika 
Porzeczkowa fantazja
Porzeczkowiec serowy 
Ptysie 
Pudding kokosowo - ananasowy z tapioki, z musem z ananasa i mango
Pudding z chia z musem z nektarynki, borówkami i porzeczkami
Racuchy pachnące cynamonem 
Raffaello Eli (na biszkopcie)
Raffaello na ciemnym cieście
Rogale marcińskie
Rogale marcińskie 2012 
Rogale marcińskie 2013  
Rogaliki drożdżowe z budyniem, śliwkami i figami
Rogaliki drożdżowe z dżemem 
Rogaliki drożdżowe z różą (wersja II)
Rogaliki topione
Rolada bezowa z bitą śmietaną i malinami
Rolada biszkoptowa z czereśniami 
Rurki z kremem
Ryż z jabłkami
Rzeszowiak
Serniczek mini z borówkami
Serniczki fit pieczone w słoiczkach

Serniczki mini truskawkowe (z serka homogenizowanego)
Serniczki w wersji mini z sosem malinowym
Sernik "zebra"
Sernik "złota rosa"
Sernik cynamonowy z brzoskwiniami  
Sernik fit z porzeczkami i jagodami
Sernik gotowany
Sernik gotowany w formie do babki
Sernik korzenny
Sernik krakowski babci Walerii
Sernik kremowy z frużeliną czereśniową 
Sernik królewski
Sernik krówkowy
Sernik miętowy z czekoladą
Sernik na kakaowym spodzie z musem borówkowy
Sernik na czekoladowym cieście, z wiśniami i skyrem

Sernik na kruchym spodzie z truskawkami i płatkami migdałowymi  

Sernik na zimno na serkach homogenizowanych
Sernik na zimno na twarogu (z truskawkami) 
Sernik na zimno na twarogu jagodowo - truskawkowy z musem truskawkowym 
Sernik proteinowy
Sernik truskawkowy na zimno
Sernik Tusi
Sernik waniliowy z polewą truskawkową
Sernik waniliowy z sosem malinowym
Sernik wiedeński
Sernik z białą czekoladą
Sernik z cytrusami i galaretką
Sernik ze śliwkami na kruchym cieście
Sernik z jagodami (z ksylitolem) 
Sernik z jagodami w wersji fit
Sernik z konfiturą truskawkową
Sernik z musem jagodowym
Sernik z porzeczkami i jagodami
Sernik z serka mascarpone i jogurtów greckich 
Sernik z truskawkami
Sernik z wiśniami na czekoladowym spodzie
Serowe ciasto wyśnione 
Skubaniec
Skyrnik z owocami 

Strucla z białym makiem 
Strucla z ciemnym makiem
Szarlotka babci Walerii
Szarlotka jabłkowo - ananasowa  
Szarlotka kombinowana z dużą ilością jabłek 
Szarlotka na kruszonce orkiszowej
Szarlotka sypana
Szarlotka tatrzańska
Szarlotka z kruszonką na półkruchym cieście 
Szwedzkie bułeczki - kanelbullar
Szybkie ciasto z owocami
Tajemnicze ciasteczka pani Janki
Tarta cytrynowa
Tarta dyniowa z gruszkami na cynamonowym kruchym cieście
Tarta kasztanowa z gruszkami i czekoladą
Tarta leśna
Tarta migdałowa z jabłkami i masą marcepanową 
Tarta orkiszowa z budyniem, śliwkami i płatkami migdałowymi
Tarta "pożegnanie lata" 
Tarta z budyniem, gruszkami, figami i płatkami migdałowymi
Tarta z kremem budyniowym, porzeczkami i galaretką
Tarta z kremem jagodowym i płatkami migdałowymi
Tarta z serem, morelami i płatkami migdałowymi 
Tiramisu
Torcik malinowy serowo - śmietanowy
Torcik śmietanowo - owocowy
Torcik tiramisu
Torcik wiśniowy
Tort "50 -tka" na pięćdziesiątkę Zielonookiego
Tort a'la tiramisu
Tort bezowy z kremem adwokatowym i brzoskwiniami 
Tort czekoladowo - cytrynowy 
Tort czekoladowo - czekoladowy
Tort czekoladowo - jagodowy
Tort czekoladowo - śmietanowy z malinami  
Tort czekoladowo - truskawkowy
Tort czekoladowy
Tort czekoladowy z nutellą
Tort czekoladowy z orzechową nutą
Tort dacquoise z orzechami i daktylami
Tort gruszkowy 
Tort jagodowy
Tort kawowy 
Tort makowy z kremem kokosowym
Tort malinowy
Tort szwarcwaldzki zwany czarnolas
Tort truskawkowo - kokosowy
Tort z owocami
Truskawki na czekoladowo w kolorowych posypkach 
Trdelnik. Kurtosz 
Wiśniowa fantazja (torcik wiśniowy)
W-Z

93 komentarze:

  1. Witam Margarytko :) Obserwuję Twój blog od dawna.
    Bardzo mi się podoba. Obiecuję, że będę pisać,
    ale nie bardzo mogę się tu połapać jak i co :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, jeszcze chwilę i się połapiesz :-) Miło mi Cię gościć na moim blogu :-)

      Usuń
    2. Dzień dobry, dziękuję Ci Margarytko za Twojego bloga i bezcenne przepisy na Torty. Właśnie zrobiłam Malinowy z biszkoptami i na 16 urodziny Baratanicy. Ola jest przeszczęśliwa za taki piękny tort. Trochę go modyfikowalam, ale mam nadzieje ze się udał. Spróbujemy wieczorem. Zaglądam do Ciebie często. Szczególnie do ciast. Pozdrawiam Cię serdecznie Sylwia

      Usuń
  2. Witam Serdecznie! Na Twój blog trafiłam jakiś czas temu, ale od tamtej chwili gości u mnie w stronach "ulubionych". Chciałam Ci również podziękować - codziennie mam pomysł na obiad i coś słodkiego. Każdy Twój przepis wyszedł doskonale! Pozdrawiam, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo. Bardzo się cieszę, że przepisy się przydają i sprawdzają.
      Pozdrawiam.

      Usuń

  3. NIKA22
    A czy szanowna Margarytka jadła babkę majonezową? Jak nie, to przyślę przepis stary jak świat od znajomej mojej babci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jadłam, nawet ze dwa razy robiłam ( z dwóch różnych przepisów) i jakoś mi nie podeszła. Ale jak to mówią do trzech razy sztuka. Czekam na przepis i wypróbuję - może jest inny niż te dwa, z których korzystałam :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Witaj Margarytko! Czy mogłabyś na swoim blogu napisać przepis na oponki? Wydaje mi się, że na starym blogu był świetny przepis i z niego korzystałam. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Aga

      Usuń
    3. Przepisu na oponki nie było u mnie, no chyba, że ktoś podawał w komentarzu. Gdyby był to można byłoby go znaleźć, bo stary blog ciągle jest.

      Usuń
  4. Witaj:)
    Przypadkiem trafiłam na Twój blog bo szukałam przepisu na sernik i musze powiedziec ze przepisy sa swietne jak narazie zrobiłam tylko 2placki sernik złota rosa i brzoskwiniowa pasja wyszły pyszne wszyscy zachwalali i napewno jeszcze nieraz odwiedze twojego bloga i skorzystam z jakiegos przepisu:)
    Iwonka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przepisy się podobają i sprawdzają. Mam nadzieję, że jeszcze coś dla siebie wybierzesz.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje przepisy szczególnie te tradycyjne, może dlatego że u mnie w domu mam zwolenników takiej kuchni!:-)Sernik królewski był tym co szukałam od dawna i w końcu trafiłam. Szczerze mówiąc bardzo liczę jeszcze na "babciną recepturę" na makowiec!Margarytko pomożesz??? Będę wdzięczna:-) Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przecież jest przepis na struclę makową :-) No chyba, że chodzi Ci o taki przepis na kruchym cieście, to rzeczywiście jeszcze takiego nie ma. Robię makowiec z wiśniami na kruchym cieście.

      Usuń
    2. Dokładnie o taki makowiec na kruchym cieście mi chodzi:-)A można prosic o przepis na Twój makowiec z wiśniami??

      Usuń
    3. Nie wiem, czy go jeszcze przed świętami upiekę. Ale jeśli tak się zdarzy to przepis się pojawi :-)

      Usuń
  6. Witam Cię serdecznie Margarytko!! Regularnie korzystam z Twoich przepisów, bo są po prostu świetne!! Jeszcze nie zdarzyło się, żeby coś nie smakowało:) Szczerze mówiąc ciągle "podkradam" przepisy, chociaż nigdy ich jeszcze nie skomentowałam...
    Uważam, że powinnaś koniecznie wydać książkę kucharską!
    At tak poza tym - mam straszną ochotę na WZ-kę. Masz może jakiś sprawdzony przepis?
    Pozdrawiam serdecznie - Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przepisy się przydają :-) Będzie mi również bardzo miło, jeśli będziesz się dzielić wrażeniami, bo to zawsze pomoc dla innych, którzy wahają się, czy daną potrawę zrobić.
      Przepis na WZ-kę mam, ale dawno nie robiłam i nie mam zdjęć. Ale pewnie z czasem się przepis pojawi :-)

      Usuń
    2. Margarytko zaglądam na Twojego bloga i czasami coś podkradam :) U mnie przepis na wz-kę jest :) Zapraszam do spróbbowania :)
      http://kawiarenka-u-agnieszki.blogspot.com/

      Usuń
    3. Agnieszko, u mnie też przepis na W-Z już jest :-)

      Usuń
  7. Kurcze , a piernik ze starego blogu znikł. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w stanie przenieść wszystkiego od razu, a po zmianach jakich dokonał samowolnie Onet nie dało się z tamtego bloga korzystać, a ja nie miałam czasu, aby go redagować od nowa. Widocznie miał skończyć swój żywot.

      Usuń
  8. Wiem wiem ale nastawiłam się, że upiekę ten piernik, bo jest smaczny, łatwy i szybki:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś mi przesłać ten przepis na piernik na maila? Proszę, bardzo mi zależy - gosialee2@wp.pl . Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki! Na Ciebie zawsze można liczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Margarytko bardzo proszę prześlij mi na maila przepis na zebrę i tort śmietanowy ktory by na starym bogu. Chce zrobić te ciasta na Świeta. Twoje przepisy są świetne. Szkoda że nie ma już starego bloga - wypróbwaam wiekszść przepisów i wszystkie są super. To mój adres: klewicka2@o2.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  12. Kochana Margarytko, Twoje przepisy są REWELACYJNE!!!
    Gotowanie i pieczenie z Tobą to czysta przyjemność, a kiedy już zapachnie to nie sposób odmówić sobie "oblizania łyżki" (ech, żeby tylko te kilogramy tak szybko nie przybywały;-))
    Pozdrawiam Królową kulinarnych blogów, i czekam na kolejne pyyyszne przepisy!
    Lusia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. Fajnie, że przepisy się przydają.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Za chwilkę wychodzę na działkę po fasolkę,u mnie zielona w tym roku zielona.Dzięki za przepis. Odezwę się ponownie jak zacznę otwierać zimą słoiki.Pozdrawiam. Urszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Margarytko:)

    Od jakiegos czasu korzystam z Twoich przepisow na ciasta i musze przyznac, ze sa super, jeszcze nigdy nie wyszedł mi zakalec, co czasem sie zdarzało z innymi przepisami.Bardzo dziekuje, ze moge z nich korzystac. Serdecznie pozdrawiam i zycze dalszych sukcesow kulinarnych. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo mi miło, że przepisy się przydają, a ciacha się udają.

      Usuń
  15. Czy dysponujesz przepisem na keks?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, dysponuję. Ale na chwilę obecną nie mam zdjęcia, więc przepis musi poczekać.

      Usuń
  16. Twój blog znalazłam całkiem niedawno i jak na razie robiłam jedynie surówkę, przymierzam się natomiast do tortu. Gdzieś pisałaś,że umieścisz przepis na krolewski jak u Sowy a ja nie mogę go znaleźć, pozdrawiam stynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o królewskim od Sowy raczej nie pisałam, że robiłam. Na blogu go z pewnością nie ma, bo nawet nie kojarzę, choć może kiedyś zdarzyło nam się jeść :-)

      Usuń
  17. Anonimowy11 czerwca 2012 11:12

    MARGARYTKO!!!TORT PRZEPYSZNY!!!UPIEKŁAM JUŻ PONAD 10 I WSZYSTKIE BYŁY REWELACYJNE!!!CAŁA MOJA RODZINA UWIELBIA TEN TORT!KIEDYŚ KUPOWAŁAM KAWAŁEK W CUKIERNI SOWA A TERAZ DZIĘKI TOBIE MOGĘ SAMA GO ZROBIĆ A ZDECYDOWANIE JEST LEPSZY NIŻ TEN OD PANA SOWY!!!POLECAM!!!PYCHOTKA
    POSZUKUJĘ PRZEPISU NA TORT KRÓLEWSKI TEŻ OD SOWY-MOŻE MASZ MARGARYTKO?POZDRO
    Odpowiedz
    Odpowiedzi

    Margarytka11 czerwca 2012 14:35

    Cieszę się, że tort smakuje :-)) W czwartek skusiłam się na kawałek tortu w cukierni w Ciechocinku i choć może to nieskromne, to uznałam, że mój jest lepszy ;-))
    Królewski to ten z ciemnym biszkoptem, jasną masą i kajmakiem na wierzchu? Jeśli tak to też już go robiłam.
    Odpowiedz

    Anonimowy12 czerwca 2012 09:49

    UWIELBIAM POPROSTU TORT DACGUOISE WEDŁUG TWOJEGO PRZEPISU!!!A KRÓLEWSKI TO TEN Z CIEMNYM BISZKOPTEM,JASNĄ MASĄ I POSYPANY TARTĄ CZEKOLADĄ BIAŁĄ I JASNO BRĄZOWĄ.JEŻELI TO TEN KTÓRY PIEKŁAŚ MARGARYTKO TO BARDZO PROSZĘ O PRZEPIS.CZY ZNAJDĘ GO W TWOICH PRZEPISACH? POZDRAWIAM
    BOŻENA
    Odpowiedz
    Odpowiedzi

    Margarytka12 czerwca 2012 12:03

    Tak, robiłam podobny, ale przepisu na blogu nie ma, bo i zdjęć nie udało mi się zrobić - zniknął zbyt szybko. Gdy zrobię następnym razem to go wrzucę.
    Bardzo proszę, nie pisz dużymi literami, bo bardzo źle się to czyta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    powyżej to cytaty z Twojego bloga stad było moje pytanie czy gdzieś wstawiłaś przepis pozdrawiam stynka

    OdpowiedzUsuń
  18. A to już wiem, o który tort chodzi. Tylko nazwy nie kojarzyłam :-) Nie ma go na blogu i na razie nie planuję go robić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy może Pani zrobić oraz podać przepis na ciasta: fale dunaju i niebo w gębie?
    Dziękuję.
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może za jakiś czas fale dunaju się pojawią. Na razie nie planuję.
      Tego drugiego ciasta nie znam. Możesz mniej więcej powiedzieć o jakie chodzi?

      Usuń
    2. Niebo w gębie - jedno ze zdjęć raz z przepisem znalezione w google http://rodzinkawnecie.pl/przepisy_kulinarne/niebo-w-g-bie

      Usuń
    3. No skoro masz przepis to w czym jest problem? Nie ufasz autorce?

      Usuń
  20. super ciasto,szybko sie robi szybko sie piecze ale przedewszystkim jest pyszne goraco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, domyślam się, że chodzi o ciasto maślankowe? Cieszę się, że smakowało.

      Usuń
    2. o nie mialam na mysli szybkie ciasto z owocami i kruszonka :)

      Usuń
  21. Witam. Mam pytanie gdzie można kupić tą pastę waniliową.super przepisy

    OdpowiedzUsuń
  22. Hihi,mam pytanie Margerytko,ktory przepis na

    ciasto biszkoptowe nadaje sie na rolade biszkoptowa z kremem?Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roladę biszkoptową robię z przepisu teściowej, jak chcesz to podeślę Ci na maila.

      Usuń

  23. Tak bardzo Proszeeeeeeeeee!Serdeczne dzieki.Ewa.Ja juz chyba to pytanie zadawalam ale nie moge znalesc strony.Czy maka tortowa w Polsce w skladzie ma malted barley?Za make tortowa musze zaplacic $5.00 za 382 gramy I chce byc pewna,ze ten sklad jest wlasciwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pytałaś, a ja odpowiadałam. Jeśli to słód jęczmienny, to w naszej mące go nie ma. Idę po zeszyt i zaraz wyślę maila.

      Usuń
  24. Hihi,dzieki dotarla na E-mail.Serdecznie ,serdecznie dziekuje.Uklony.ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. Hihi,a moze to jest skrobia jeczmienna.Wszystko jedno ,kupie I zobacze jak ta maka wyglada.Dziekuje.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciasto bardzo szybkie, w sam raz na niezapowiedzianych gości lub do szybkiej kawki. Bardzo udany przepis!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hihi,odnosnie tej maki,kupilam!I sie sprawdzila w Twoich przepisach.Jak ja wezma w palce to jak dobrze pamietam z PRL przypomina mi make krupczatke?Pozdrawiam.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam Margarytka ,chcialam sie zapytac czy znajde u Ciebie na blogu przepis na "Flammkuchen "
    ciasto w Niemczech z cebula itd. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam Joasiu. Wydawało mi się, że kiedyś robiłaś sernik z dynią, ale nie widzę w spisie. Nigdy nie robilam i szukam sprawdzonego przepisu. Chyba mi się przewidziało.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, robiłam, ale tylko na fejsie pokazywałam, na bloga nie trafił, bo został skonsumowany zanim porządne zdjęcia zrobiłam :-)
      Nie było w nim żadnej filozofii. Robiłam na bazie sernika wiedeńskiego, dodawałam 2 szklanki puree z dyni i dodatkowo łyżkę mąki ziemniaczanej :-)

      Usuń
    2. Dziękuję Joasiu. Coś tam wymyślę, albo skorzystam z czyjegoś przepisu.
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
    3. Danusiu, z pewnością coś wymyślisz :-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  30. A czy ten stary Twój blog jeszcze istnieje? Bo coś nie mogę go znaleźć po wpisaniu w wyszukiwarkę... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie istnieje. Skasowałam go jakieś pół roku po przeniesieniu się tutaj - większość przepisów przeniosłam. Kilka niedobitków zostało, ale wymagają nowych zdjęć.

      Usuń
  31. Czy da się cos wyczarować z ciastek które zostały a nikt ich nie rusza? może jakieś ciasto i je zmielic czy pokroić? Jako na spód do tortownicy to jest ich za dużo. Robiłam ciastka tureckie i nie bardzo nam podeszły smakowo a są z masą figową..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, może bajaderki? Przepis jest. One będą miały pewnie większe wzięcie.

      Usuń
  32. O kurcze Asiu aleś Ty szybka hi hi. Fajny pomysł i chyba sobie biszkopt tez upiekę do tych bajaderek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, akurat siedzę i odpowiadam na komentarze, których się uzbierało chyba z 50 przez 2 dni, więc od razu na Twój odpowiedziałam :-)

      Usuń
  33. Asia ponieważ w sobotę mam gości po świątecznych tradycyjnych wypiekach postanowiłam zresztą nie pierwszy raz poszukać coś u Ciebie ,bardzo spodobał mi się kopiec kreta zobaczymy jak mi wyjdzie pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  34. Margarytko,nie moge znalezc przeliczarki form ? zawsze bylo po prawej stronie a teraz mi nie wyskakuje :( co ja znowu zle robie?
    pozdrawiam majowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, przelicznika nie ma, bo się zepsuł :-(

      Usuń
  35. Witam Cię Margarytko.Goszczę na Twoim blogu od kwietnia.Szukałam sprawdzonego przepisu na białą kiełbaskę i od tamtej pory wypróbowałam dużo,dużo przepisów.Kiełbaska była super,potem były szyneczki,ciasta,chlebki,a teraz jesienią przetwory.Dziękuję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że przepisy się przydają i dania smakują.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  36. Jedyny blog kulinarny, z którego porad korzystałam już wiele razy i zawsze z pozytywnym efektem... Brakuje mi w Pani przepisach ciasta dyniowego, można liczyć że się jeszcze pojawi?




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię dyniowe niemalże tak samo jak marchewkowe, można pokombinować :-) Ale jak upiekę, to wstawię przepis.

      Usuń
    2. ja też bardzo prosiłabym o przepis na ciasto dyniowe! to jedyna strona z przepisami, której bezgranicznie ufam :)

      Usuń
  37. Czy ma Pani przepis na ciasto Marcepanek? Pozdrawiam serdecznie, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Asiu poleć mi polewę na ciastka i pierniczki bardzo proszę. Chcę taką co ciastka wkładając do puszki się nie posklejają.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, sprawdzi się polewa z babki czekoladowo - pomarańczowej. Ale ciastka muszą poleżeć przed włożeniem do pudełka, żeby polewa się ściągnęła.

      Usuń
  39. Witam.
    Asiu masz może przepis na cebularze?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzień dobry. Wykorzystuję Pani przepisy w swojej kuchni. I tylko od Pani... Mam prośbę- może jest Pani w stanie podać przepis na kostkę hiszpańską jak u "Sowy" ? ��Będę ogromnie wdzięczna. Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie planuję robić tego ciasta.
      Pozdrawiam

      Usuń
  41. Wow, co za ilość przepisów. Bardzo uwielbiam do wszelakich ciast krem z owoców, zarówno do środka jak i jako polewę. Genialne połączenie ;) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam Cię kochana!!!
    Czy mogę prosić przepis na makowce z konfiturą???
    Monika
    Email mona-ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Oki
    Wyczytałam w komentarzach że posiada Pani przepis na makowiec z wiśniami

    Odpowiedzi

    Margarytka3 października 2012 08:09
    Najpierw o makowcu, bo znowu mi ucieknie - mam przepis na taki na kruchym cieście, z wiśniami, ale nie mam zdjęć, więc jeśli Ci zależy to przepis mogę podesłać na maila. Tu pojawi się dopiero, gdy go zrobię ponownie i pstryknę fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z wiśniami mam, ale wiśnie, to nie konfitura, więc się zdziwiłam :-)
      Jak zrobię pojawi się na blogu, nie mam teraz czasu na przepisywanie przepisu, a nie mam go w pliku w komputerze.

      Usuń
  44. Ok to czekam cierpliwie, mam nadzieję że się doczekam :))
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, dodaj G+.
Ugotowałaś/eś albo upiekłaś/eś coś z przepisu znalezionego na moim blogu? Podziel się swoją pracą, zrób zdjęcie i prześlij je do mnie mnie na adres margarytka75@vp.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...